ارزوهای بزرگ

اول از همه تشکر میکنم از سوسک سیاه بابت هدیه قشنگش من نوشتن رو دوست دارم و اکثر اوقاتم رو به وبلگ خونی میپردازم ولی تا به حال جرات درست کردن یه وبلاگ واسه خودم رو نداشتم که سوسکی من رو یه قدم به جلو هل داد .                                                                                 همیشه فکر میکردم روز تولد اصولا چیز مهمی  در زندگی هر فرد هست  فقط درجه کمرنگ پررنگیش فرق میکنه و اگه یکی مثل من ارزوهای عجیب غریب تو سرش زیاد داشته باشه روز تولدش قشنگتر و پر رنگ ترم میشن مخصوصا زمانی که باید شمعها رو فوت کنی وهمه یک صدا میپرسن ارزو کردییییییییی؟شاید باورتون نشه 18سالم که شد دلم میخواست  یه اتفاقی بیفته که همیشه تو ذهنم موندگار بشه دروغ چرا؟همیشه میخواستم 18سالگی از کشور خارج بشم  یه بارم روز تولدم تمام مدت تو مطب دکتر بودم  حدودا 5ساعت واقعا حس بدی بود  ویه سالم که خانواده حسابی تحویلم گرفته بودن ومیخواستن منو سوپرایز کنن ابجی کوچیکه یواشکی اومد و به من گفت که فری اگه یه چیزی بگم به کسی نگی مامان میخوان واست تولد بگیرن والان چند سالی هست که کنار دوستام تولدهای خیلی خوبی دارم وهمیشه ام ارزوم اینه امیدوارم همیشه کنار هم وبا هم دوست باشیم همه اون اتفاقایی که ادم همیشه منتظرشون ممکنه برای ادم کم وبیش رخ بده ولی دوست خوب یک نعمتی هست که با هیچ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست

نظرات 11 + ارسال نظر
سوسک سیاه! سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

بلی بلی دوست خوب خیلی خیلی چیز ارزشمندیه! اخ چقد حال ادم گرفته میشه وقتی لو بدن تولدشه! مامان منم اصلا بلد نیستن ادمو سورپریز کنن!

پرنیان چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

امیدوارم هر سال تولدتو دور هم جشن بگیریم و یه عالمه خاطره خوب با هم بسازیم.
لو دادن خواهر کوچیکت معرکه بود

بله کلا خواهر کوچیکه من عاشق تولد امسال هم از چند روز جلوتر برام بادکنک باد میکرد

جیرجیرک چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

موافقم دوست واقعا چیز خوبیه

درسته

شاذه جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

من یه موجود خارق العاده ای هستم که از سورپریز متنفرم، مخصوصا درباره ی تولدم باشه!!!

ه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

از من بپرسی میگم صد ساله داری وب مینویسی!!! من یه عمر وبلاگ نویس بودم،خدا شاهده یه دونه پست جمله ها به هم مربوط نبود!! هنوزم همه حرفام آش شله قلم کاره!!!!
خدا وکیلی ادامه بده،یه چیزی میشی! :*

فا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ

بنویس دخترجان بنویسسسسسسسسسس
ما منتظریمممم

بلاخذه اپ کردم

جیرجیرک دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

بنویس دیگه!

مونت جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام.من بی اجازه وارد شدم.به زهراگفتم که بهت بگه اگه دوست داری میتونی به کلاس ما بپیوندی البته مشروط به اینکه آرزوی نقاشی رنگ وروغن نداشته باشی.تولدت مبارک.دوستات که میدونم خیلی دوست دارن.موفق باشی.ایشالا به زودی بهت زیارت قبول برای کربلا بهت بگیم.

خیلی ممنونم عزیزم

سوسک سیاه! یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

فری تورو به اجدادت قسم اپ کن

الهه یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://taitan.blogfa.com

بلی دوست حوب از اون نعمتای خارق العادست

فا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

من یه کامنتگذاشته بودم ولی انگار ثبت نشده

آپ نمی کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد