به تو می اندیشم

نمیفهمم وقتی به تو فکر میکنم نمیدانم چه احساسی دارم خوشحالم یا ناراحت؟ متاسفانه همه جا با منی وقت غذا خوردن خوابیدن خندیدن انگار با من شریک شدی بدون اینکه  از من اجازه بگیری گرچه یه خاطره ایی ولی برای من هنوز زنده ای .دنیا برای من دیگر قشنگ نیست  و  فکر تو مرا بیشتر رنج میدهد کاش برای همیشه فراموش میشدی  

نظرات 7 + ارسال نظر
می تی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://miti.persianblog.ir

خاله فری!! مشکوک میزنی !! خبریه ؟؟

نه بابا چه خبری

ترمه پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

* همیشه بهترین آینده بر پایه گذشته ای فراموش شده بنا می شود
نمیتوانی در زندگی پیشرفت کنی
مگر غمها و اشتباهات گذشته را رها کنی *


یه خورده دل بدی و همینجوری پیش بری معجزه می کنه ها
(:

فا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

فراموش میشه..... خوشبختانه ذهن انسان توانایی فوق العاده ای فرای فراموش کردن داره....

سوری شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

این فکرایی که ادمو ول نمیکنن چه خوب باشه چه بد ادمو کلافه میکنن..

هما شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

هووووووم!

جیرجیرک چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

می تی راست میگه ها!!
خاله فری؟!!

نینا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

سلاااااام
کی؟
دلم منم گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد