ببار مثل باران

به چشماش نگاه میکنم خیره شده به من. فنجون قهوه تو دستای من پیچ میخوره به این ور اون ور جوری نگاهم میکنه انگار همه چی به حرفای من بستگی داره نمیدونم چرا یه دفعه زد زیر گریه از همون اولی دیدمش فهمیدم حال درست حسابی نداره  براش فال که میگرفتم بهش حرفای خوشحال کننده زدم بلکه یکم از اون حال وهوا خارج بشه اما انگار فایده نداشت حرفای من ارومش نمیکرد حالا من خیره نگاهش میکردم انگار دنبال بهونه میگشت واسه گریه کردن زنی مقابل من بود که زیر غصه ها له شده بود اسون نیست بشینی جلو یه نفر بزنی زیر گریه غرورتو بذاری زیر پات همه حرفای تو دلتو بریزی بیرون شاید تو عمرش منو چندبار بیشتر ندیده بود اما براش اهمیت نداشت دلش که سبک تر شد خندید گفت یه وقتایی جلو دکترشم میزنه زیر گریه اونم میگه همه مشکلاتش برمیگرده به زود ازدواج کردنش شوهرشو دوست نداره وبعد از چندین سال زندگی هنوز بهش عادت نکرده .خونه که رسیدم رفتم حموم مثلا رفتم حموم زدم زیر گریه واسه  اون زن و همه زنهایی که به اجبار زندگی میکنند 

نظرات 7 + ارسال نظر
ماندگار سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

قشنگ بود...

شاذه سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

درد داره مبارزه کردن و آرام نگرفتن... کاش تلاشی می کرد برای عادت کردن و خوشبخت شدن...

فا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

نمی دونم چی بگم... سخته خیلی.... ولی کاش خودشو نمباخت و مبارزه میکرد با افسردگی

هما یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

وااااای من تو تنهایی هم به زور گریه میکنم!! چه برسه واسه یکی دیگه!!!

جیرجیرک یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

خدا کنه بتونه کنار بیاد...
من اگه جای تو بودم به خونه نمی رسیدم همونجا همراش گریه میکردم!

سوسک سیاه! سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

خدایییییییییییییی من! بهت میگم چه حسی دارم بعدا

الهه پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://taitan.blogfa.com

چه سخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد