سلام

خاله فری ی عزیزم این اولین پست وبلاگ تو خواهد بود و توسط دوستت سوسک سیاه منتشر خواهد شد.قبل از هر چیز بگذار تولدت را تبریک بگویم و از تو تقاضا کنم این وبلاگ را به عنوان هدیه ی تولدت از طرف من قبول کنی.ایمان دارم تو میتوانی چیزهای خیلی قشنگی را اینجا بنویسی و ارزو میکنم بتوانی لحضه های شیرین عمرت را اینجا با من و بقیه ی دوستانت به اشتراک بگذاری.

وبلاگ نوشتن برای خود من بعد از دو سال و اندی تبدیل شده به یک رسالت بزرگ و قلبی و به تو قول خواهم داد خیلی زود به این کار علاقمند بشوی.میدانم وبلاگهای زیادی را میخوانی و دنبال میکنی پس سعی کن نویسنده های محبوبت را به نوعی الگوی خودت قرار بدهی.اسم این کار صرفا کپی برداری نیست در واقع تو میتوانی از انها چیزهای زیادی یاد بگیری و خیلی ساده با سبک و سیاق نوشتاری ی خودت چیزهایی را که اموخته ای را اینجا بنویسی.میتوانی از تفکراتت بنویسی.از خاطراتت.میدانم به شعر هم علاقه داری شاید بتوانی یک دفتر شعر قشنگ درست کنی.این را بدان که تو احساسات زیبا و فوق العاده ای داری.شاید این مطلب به نظر کمی کلیشه ای بیاید اما باید بگویم اگر بتوانی احساساتت را به صورت مکتوب در اوری به طور حتم وبلاگ نویس موفقی خواهی شد.

قالب و عنوان وبلاگت تنها یک برداشت ازاد از شخصیت تو از نگاه من است.میتوانی با سلیقه ی خودت اینجا را درست کنی.

این مطلب تنها یک معرفی برای وبلاگ تو خواهد بود و انشاالله به زودی پستی در وبلاگ خودم که اینجاست در باب تبریک تولدت خواهم نوشت.

امیدوارم این هدیه ی ناقابل را به پاس مهربانی های بی حد و اندازه ات در عالم رفاقت قبول کنی و ارزوی بهترینها را برایت دارم.

                                                                      قربانت

                                                                      سوسک سیاه

نظرات 8 + ارسال نظر
فا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزمممم.... امیدوارم همونطور که سوسک سیاه گفت روزا و خاطرات و حرفای قشنگتو اینجا ثبت کنی.....
منم میشناسی دیگه؟

پرنیان چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://missthinker1992.blogfa.com

تولدت مبارک دوست عزیزم.سوسکی بسیار هدیه خوبی بهت داده منی که خارج از گودم کلی هیجان زده شدم.امیدوارم به زودی یه پست به قلم تو توی این وبلاگ بخونم :)

شاذه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

به دنیای مجازی خوش آمدی

خیلی ممنون

فلوت زن پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااام خاله فری ِ عزیز.
تولدت مبارک !!!!

پری گلی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://kimiyagarepir.persianblog.ir/

تولدتون مبارک و امیدوارم هدیه ی قشنگ سوسک سیاه باعث بشه تا از موفق ترین های بلاگستان بشید.

حامد جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
خاله فری سوسک سیاه ویلاگت مبارک انشالله ....(نمیدونم برا وبلاگ چه دعایی میشه کرد)

در ضمن من اولین نظردهنده وبلاگتونم اینو یادتون نره

مترسک شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

خاله فری یه چیزی بنویس دیگه!هر روز میام فقط آپ سوسک سیاه اینجاست!!

به زودی مینویسم عزیز

می تی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://miti.persianblog.ir

سلام خاله فررررریییی...
به جمع وبلاگنویسا خیلیییییی خوش اومدییی:)))
میدونم که موفق میشی:*
تولدت هم مبااااارک

مرسی ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد